• Neues Pattayaforum online

    Für Insider und Kenner gibt es ein neues Pattayaforum ohne öffentlichen Zugang.

    Diese Information kann wie die meisten Einblendungen dieser Art mit dem X rechts oben gelöscht werden.

Afrika Diamond Waterkloof Ridge Pretoria Waterkloof

Bstatter

Datensammler
Beiträge
39.122
C
17 17 38 113

Diamond Waterkloof Ridge Pretoria Waterkloof


Area| Waterkloof Ridge
Age| 29
Build| Slender
Height| 1.74
Hair| Brown
Eyes| Brown
Languages| English & Sotho
Starsign| Aquarius
Smoker| No
Last Online| 4 hours ago
Body Art| No

Likes|Chocolates & Gifts
Dislikes|Bad Hygiene & Arrogance
Premises|Private Apartment
Parking|Yes
Website| N/A
Email| N/A
Contact| 064 294 7069 / 064 781 9503
Mon-Frid|10|00-19|00
Travel| Yes to selected Hotels

Berichte zu Diamond  Waterkloof Ridge  Pretoria Waterkloof im Freierforum Berichte zu Diamond  Waterkloof Ridge  Pretoria Waterkloof im Freierforum

Berichte zu Diamond  Waterkloof Ridge  Pretoria Waterkloof im Freierforum
 

Bstatter

Datensammler
Beiträge
39.122
C
17 17 38 113
Erster Bericht 2016

Name: Diamond @ Sensual Bliss
City: Pretoria
Area: Waterkloof
Last Visit: June 2016

Diamond war in allem fantastisch und hat alle Kästchen für mich angekreuzt. Wir unterhielten uns frei, während sie meinen Körper bearbeitete und um ihn glitt. Gut sinnlich mit kleinen neckenden Küssen und dem Anknabbern an den Ohren, um die Sinne zu verstärken Min. Das war eine Katastrophe, da ich meine Tochter abholen musste. Das Vue ist eine perfekte 5 schöne, warme Zimmer mit guten Duschmöglichkeiten.

Diamond was fantastic in everything and ticked all the boxes for me, We chatted freely as she worked my body and slid around it.Good sensual with little teasing kisses all over and the nibbling on ears to highten the senses.Regrets, I only had 45 min which was a disaster as I had to collect my daughter.Venue is a perfect 5, lovely warm rooms with good shower facilities.

Face: 4/5
Body: 5/5
Personality: 5/5
Telephone Manner: 4/5
Venue Cleanliness: 5/5
Personal Cleanliness: 5/5
Privacy: 5/5
Service: 5/5

Will you return? Yes
Advertiser looked like the Photos? Yes
Secure Parking? Yes

Berichte zu Diamond  Waterkloof Ridge  Pretoria Waterkloof im Freierforum Berichte zu Diamond  Waterkloof Ridge  Pretoria Waterkloof im Freierforum Berichte zu Diamond  Waterkloof Ridge  Pretoria Waterkloof im Freierforum
 

Bstatter

Datensammler
Beiträge
39.122
C
17 17 38 113
Sieben Seiten später, die halbe Welt muss diese Frau schon gefickt haben?

Name: Diamond
City: Pretoria
Area: Waterkloof Ridge
Last Visit: November 2018

Also sah ich Diamond heute, obwohl ich Lana für 2 Uhr gebucht hatte ... Lesen Sie den Bericht von Lana und Simone für die gesamte Geschichte. Lana war spät dran, also ging ich zu Diamond und Simone, um zu trinken, Mittagessen kam, immer noch keine Lana. Simone hatte einen Termin um 3 Uhr.

Kurz nach 3 Diamond schickte der dann Simone und ich in den Raum. Sie kam ungefähr 10 Minuten später an. Ritt mich und kam etwa 5 Minuten. Zieh dich an und verließ den Raum, um auf Lana zu warten ... Diamant ist ein wahrer Stern.

So i saw Diamond today, although i booked Lana for 2 oclock... Read Lana and Simone's review for full story. Lana was running late so i joined Diamond and Simone for drinks, lunch arrived, still no Lana.
Simone had a 3 oclock appointment. Just after 3 Diamond sent the then stood up Simone and i to the room. She arrived about 10min after. Rode me and came in about 5min. Got dressed and left the room to go wait for Lana.... Diamond u r a true star.

Face: 4/5
Body: 5/5
Personality: 5/5
Telephone Manner: 4/5
Venue Cleanliness: 5/5
Personal Cleanliness: 5/5
Privacy: 4/5
Service: 5/5

Will you return? Yes
Advertiser looked like the Photos? Yes
Secure Parking? Yes
 
Oben